بلاگ

استفاده از اکسسوری‌ها در استایل گرانج

استفاده از اکسسوری‌ها در استایل گرانج

استایل گرانج طراحی لباسی است که از سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ محبوبیت بسیاری بین زنان داشت. این استایل با ترکیبی از طرح‌های دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ و تبدیل آن‌ها به طرح‌هایی با اندازه بزرگتر و امکان استفاده از رنگ‌های جدید و بیشتر، شکل گرفت. استفاده از اکسسوری‌ها همیشه بخشی از استایل گرانج بوده است. اکسسوری‌ها نقش بسیار مهمی در کامل کردن ظاهر این استایل دارند. در این مقاله به بررسی نحوه استفاده از اکسسوری‌ها در استایل گرانج خواهیم پرداخت.

کلاه

یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد در استایل گرانج، کلاه است. انواع مختلفی از کلاه‌های دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ مانند کلاه پیکه، برفی و فلاپی، می‌توانند با استایل گرانج ترکیب شوند. رنگ کلاه باید با رنگ لباس هماهنگ باشد و بهتر است از کلاه‌های با کیفیت و مرغوب استفاده شود.

دختری با استایل گرانج که با استفاده از اکسسوری‌ها در استایل گرانج خود توانسته جذابیت بصری زیادی را ایجاد کند

جوراب

استفاده از جوراب‌های بلند، با طرح‌های شلوارک گرانج، به استایل شما زیبایی و جذابیت می‌بخشد. جوراب‌های صوفی نیز با استایل گرانج ترکیب خوبی دارند. رنگ جوراب نیز می‌تواند با رنگ لباس هماهنگ باشد یا با رنگ کفش ترکیب شود.

عینک آفتابی

عینک آفتابی با زیبایی و جذابیت استایل گرانج ترکیب می‌شوند. انتخاب عینک آفتابی با جلوه‌ای دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰، مانند عینک‌های با قاب چوبی، گوش می‌کند. رنگ عینک آفتابی نیز باید با رنگ دیگر اکسسوری‌ها و لباس هماهنگ باشد.

کفش

کفش‌هایی با پاشنه بلند و نوک باز، با استایل گرانج ترکیب خوبی دارند. انتخاب کفش‌های با کیفیت و زیبا مانند کفش‌های چرمی در رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای و سیاه می‌تواند استایل گرانج را تکمیل کند.

جواهرات

استفاده از جواهراتی با طرحدهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰، مانند گردنبند‌های پرل و دستبند‌های بزرگ، به استایل گرانج جذابیت و زیبایی بیشتری می‌بخشد. اما باید مراقب باشید که از جواهرات بیش از حد استفاده نکنید و جواهرات را با هماهنگی با لباس و اکسسوری دیگر ترکیب کنید. این روش یکی از روش های استفاده از اکسسوری‌ها در استایل گرانج است.

دستکش

استفاده از دستکش، یکی دیگر از اکسسوری‌هایی است که می‌تواند با استایل گرانج ترکیب شود. دستکش‌های جورابی با طرح‌های مشابه شلوارک گرانج می‌توانند به استایل شما جذابیت و زیبایی بیشتری بخشند. رنگ دستکش نیز باید با رنگ لباس و اکسسوری‌های دیگر هماهنگ باشد.

کیف

استفاده از کیف‌های چرمی با استایل گرانج ترکیب خوبی دارند. کیف‌های با طرح‌های دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ مانند کیف‌های با طرح چک، می‌توانند به استایل شما جذابیت بیشتری بخشند. همچنین، رنگ کیف نیز باید با رنگ لباس و اکسسوری‌های دیگر هماهنگ باشد. انتخاب کیف با کیفیت و مرغوب نیز می‌تواند به استایل شما شیکی و برجستگی بیشتری بخشد.

نتیجه‌گیری در استفاده از اکسسوری‌ها در استایل گرانج

استفاده از اکسسوری‌ها در استایل گرانج می‌تواند به ظاهر شما جذابیت و زیبایی بیشتری بخشد. کلاه، جوراب، عینک آفتابی، کفش و جواهرات انواع مختلفی از اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانند با استایل گرانج ترکیب شوند. انتخاب رنگ مناسب برای هر یک از اکسسوری‌ها و هماهنگی آن‌ها با لباس و اکسسوری دیگر، نقش بسیار مهمی در کامل کردن استایل گرانج دارد. در نهایت، برای به دست آوردن استایل گرانجی جذاب و زیبا، باید با ترکیب مناسب انواع مختلف اکسسوری‌ها، استایل خود را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *